Gratis verzending en retour
Ook grote maten
30 dagen zichttermijn
Telefonisch bestellen

Ruilen & retourneren

Gratis retourneren, daarnaast nog eens 30 dagen bedenktijd!

Heeft u uw bestelling ontvangen en is het toch niet hetgene wat u ervan verwacht had? Uiteraard kan dit voorkomen, en daarom kan u bij ons 30 dagen lang gratis retourneren! Het is ook mogelijk om een artikel te ruilen voor een andere maat, andere kleur, of zelfs een ander product. Twijfelt u over de juiste maat/pasvorm of ergens anders over, neem gerust met onze klantenservice contact op. (BE: 03/636 43 90  -   NL: 06 18 48 74 59 )

Ruilen of retour? Geef aan op het retourformulier, welk artikel u wil ruilen of retourneren. (Heeft u snel een ander artikel nodig, dan adviseren wij u om een nieuwe bestelling te plaatsen). Na ontvangst van uw retourzending, storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening)

Houdt er wel rekening mee dat uw retour wordt enkel aanvaard indien:

  • Mag gepast worden maar niet meerdere uren/dagen gedragen zijn
  • Kaartjes nog bevestigd zijn aan de kledij
  • Ongewassen
  • In nieuwstaat


Om uw retour goed af te handelen vragen we u om ons retourformulier in te vullen (indien u geen retourformulier heeft ontvangen; stuur ons een mailtje en wij sturen u deze per mail op). Hierop kunt u aangeven wat uw wensen zijn en voor welk artikel uw retournering wilt ruilen (kleur / maat etc).


Er zijn drie optie' s bij hemdenonline.nl voor ruilen en retourneren (vooraf melden per e-mail of telefoon is niet nodig):


1. Gratis ruilen en retouneren op onze locatie: 

Binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u een artikel(en) gratis retourneren op onze locatie. 

  • Vergeet uw aankoopbewijs (factuur) niet.
  • Houdt er rekening mee dat we niet altijd de nieuwe artikelen op voorraad hebben, in dit geval sturen we deze binnen enkele dagen op. 

Hemdenonline

Handelslei 27
2960 Sint-Job-in-'t-Goor
België

U bent van harte welkom van woensdag t.e.m. vrijdag: 10u - 18u en zaterdag van 10u - 17u.


2. Gratis ruilen of retourneren via PostNL.

Nederland
Als u iets wilt terugsturen naar Hemdenonline.nl, dan kunt u in Nederland gebruik maken van onze gratis retourservice via POSTNL. Neem met ons contact op via info@hemdenonline.nl, en wij sturen u een gratis retoursticker op. U kunt onze verzenddoos gebruiken en over uw adresgegevens plakt u de door ons gestuurde barcode. Nadien kan u uw pakket gratis afgeven op het postkantoor.

Bewaar altijd uw track&trace tot u van ons de bevestiging van uw retour per mail heeft ontvangen. Bij eventuele vermissing van uw pakket en u kunt ons geen geldig track en trace overhandigen dan is dit voor eigen risico.

Belgie
Als u iets wilt terugsturen naar Hemdenonline.nl, dan kunt u in Belgie gebruik maken van onze gratis retourservice via DPD. Neem met ons contact op via info@hemdenonline.nl, en wij sturen u een gratis retoursticker op. U kunt onze verzenddoos gebruiken en over uw adresgegevens plakt u de door ons gestuurde barcode. Nadien kan u uw pakket gratis afgeven bij het dichtstbijzijnde DPD punt bij u in de buurt.

Bewaar altijd uw track & trace tot u van ons de bevestiging van uw retour per mail heeft ontvangen. Bij eventuele vermissing van uw pakket en u kunt ons geen geldig track & trace overhandigen dan is dit voor eigen risico.




3. Zelf verzenden 

Mochten de bovenstaande opties niet tot uw voorkeur spreken, dan kunt u een eigen verzendmethode kiezen. De kosten voor het terugsturen via een eigen verzendmethode zijn voor rekening van de klant. Bewaar altijd uw verzendbewijs met track en trace tot u van ons de bevestiging van uw retour per mail heeft ontvangen. Bij eventuele vermissing van uw pakket en u kunt ons geen geldig track en trace overhandigen dan is dit voor eigen risico.

Kiest u voor deze methode dan kunt u dit versturen naar:


Vanuit België
Hemdenonline
Handelslei 27
2960 Sint-Job-In-'t-Goor
België

Vanuit Nederland
Hemdenonline
Prof. Van Arkelstraat 5
2691XL 's Gravenzande
Netherlands

Na afhandeling van uw retour ontvangt u automatisch een e-mail.


U heeft de artikelen verstuurd, wat kunt u nu verwachten:
Zodra uw retour gezonden bestelling door ons is ontvangen en geëvalueerd, zorgen we ervoor dat u de nieuwe artikelen zo snel mogelijk ontvangt (u hoeft hier verder niks meer voor te doen). Kiest u voor terugbetaling, dan zal het bijbehorende bedrag binnen 10 dagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening staan. De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop u uw artikel heeft afgerekend:

  • Bij voorafbetaling wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het artikel was betaald.
  • Bij betaling via creditcard ontvangt u het bedrag op uw creditcardrekening. De overboeking zal zichtbaar zijn op uw volgende creditcardafschrift. Over de verwerkingsdatum van uw creditcard hebben wij geen controle.
  • Bij betaling via PayPal ontvangt u een krediet op uw PayPal rekening. Of het bedrag dan voor een andere aankoop op uw PayPal rekening blijft staan of teruggestort wordt op uw bankrekening kunt u zelf instellen bij PayPal. Daar hebben wij geen controle over.
  • Bij betaling via iDEAL wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het artikel was betaald.
  • Bij betaling achteraf wordt uw factuur gecrediteerd bij Afterpay, u hoeft deze dus niet te voldoen. (Zorg hierbij wel dat de retour binnen het betaaltermijn van Afterpay bij ons verwerkt kan worden. Extra kosten die Afterpay berekent i.v.m te laat betalen, zullen niet gecrediteerd worden.) Het is mogelijk om Afterpay te informeren dat de rekening nog door ons wordt aangepast, zij zullen deze dan op pauze zetten. 


(U kunt ook gebruikmaken van uw herroepingsrecht indien u de koop wilt ontbinden. Gebruik hiervoor het Universele Europees herroepingsformulier: modelformulier herroepingsrecht). 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Gratis verzending en retour
Ook grote maten
30 dagen zichttermijn
Telefonisch bestellen